<
IlaaSuhailaa
aku tak suke tekan hon kereta..
Monday, August 22, 2011 • 11:25 PM • 2 comments

imej google

yeay..nexweek da nak raye..selamat hari rayeeeeeeeeeeeeeee!!!
bagi yang nak balik kampung tu..semoga perjalanan ke destinasi yg ditujui itu dapat sampai dgn selamat..pasti seronok dapat jumpe mak ayah.adk bradik dan sedara mara kan2?

tajuk len citer laen..oke2..sebenarnye aku paling anti tekan hon kat orang..dgn itu bile ada orang hon kat kereta aku...telinga aku jadi bingit!! cukup2 benci...*saba..puasa..

yelakan..hari2 gune kereta..pasti boleh tengok macam2 ragam pengguna jalan raye..lebih2 lagi skrg nak masuk musim raye..n 4 sure lah jalan makin jam dan akan kedengaran bunyi hon yang kuat dan bising..^^

papepom..hon itu ada baek dan buruknye..jadi..jgn gune ikut suka hati je la kan..hormat-menghormati sesma pengguna jalan raye..tak kesahkan? 



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)
< Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: IlaaSuhailaa