aku masih menunggu..





imej google

masa dulu-dulu..kite selalu bergelak ketawa..bergurau senda..bile rindu kite saling berbalas 'text' aka sms..
tiap kali menjelmanya Ramadhan..Aidilfitri ke..Aidiladha ker..or the most precious time is when my birthday just around the corner..why?

sebab saya tahu saya dapat berbual lame2 ngan awak..kan free..^^, ..sebelom tu saya pasti tertunggu2 awak orang pertama yg wish kat saya..tapi kalo awak bukan orang pertama..saya tak kesah sebab saya tahu awak akan wish jugak..hepy bagaikan tak pijak bumi tau..

biler ada jer final exam atau kuiz..pasti awk akan wish good luck utk saya..betapa terharunye saya..baru saya tahu..awak nie caring..nie buat saya sayang kat awak walaupun sbg 'kawan'..

kalo dulu2 pantang selisih bahu..pasti awk text saya cepat2..tak pom awk usik saya..tapi saya tahu awk malu nak cakap panjang2 dgn saya..maklumla..saya malu..awk pom malu..tapi saya kesal..sebab?awak egooooooo!!

saya suke tengok awak sentiasa bersama-sama kawan2 awak tuu..ceria jer tgok muka awak..kalo la hari2 saya boleh tgk muke awk berseri camnie kan best..*gatal..n_n ..papepom..janji awak hepyy dgn life awk.

sekarang..semua tu dah tak gune..awak dah tak text saya..dah tak wish goodluck pom..dah tak tengok pom saya..jeling pom tak kalo terserempak..saya tahu awak tak sombong tapi awak egoooo!!saya benci keegoan awak tuh..

saya tahu semua nie pasti ada sebabnya tersendiri..walaupun cerita kite tak kesampaian..saya tetap setia menunggu ending kite dgn cara baek..

p/s : nurkilan yang kacau bilau oleh ilasuhaila..hehe..ini hanya pengalaman org sekeliling ila..ini bukan citer ila tau..no..no..no..ini hanya mnghilangkan kebosanan yg melanda diri..chauu!!


Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri