yeay..dah nak masuk Ramadhan

sumber : atok google

assalamualaikum..sedar tak sedar..tak lame lagi kite dah nak masuk bulan mulia yg mane bulan yang penuh keberkatan dan manusia berlumba-lumba untuk membuat amal..kagum dan bangga sebab aku dilahirkan sebagai seorang islam..terima kaseh Allah..

fuhh..biler buke jer tV..da penuh iklan raye..aish..sepatotnye dorang kena lebih iklankan utk menyambut Ramadhan kan2?setuju tak?bulan Ramadhan bulan rezeki bagi umat Islam..lebih2 lagi berkaetan dgn makanan..pakaian..alat2 biskut..perhiasan rumah..

paling seronok kalo sebut pasal BAZAR RAMADHAN..aku suke sgt tengok gelagak manusia rambang mata biler dihidangkan dgn makanan yang bermacam2 jenis..haish..nafsu makan..sape boleh tahan..lebih2 lagi puasa..^^,

kalo kat Kelantan nie..paling best skali kalo berhampiran Stadium..mak ai..memang jalan jam gile2 r..tak saba rasenye nak menunggu kehadiran bulan mulia nie..bagi yang ingin melakukan anjakan paradigma ke arah kebaekan..elok sgtlah mulakan langkah awal beramal dgn bulan RAMADHAN..

okehla..takat nie dulu..babaiii...selamat menyambut buLan Ramadhan especially kpd umat islam seluruh dunia..
2 comments

Popular posts from this blog

CIMB CLICK

Kebenaran itu Lebih Sakit