tak dilayan ye?

imej atok google

kalo dalam kalangan students nie..ramailah yang kumbang dan bunga mencari peluang utk mencari pasangan..katenyer inilah peluang utk mencari jodoh..menyelam sambil minum air..err..baguih2...tapi make sure perkara ini tidak mengganggu proses pembelajaran korang.

aku sebagai student pom tak lari daripada benda cmnie..itulah lumrah kehidupan..tiap orang pasti ingin memenuhi ruang kekosongan di hati..katenye nak jugak dijadikan pasangan tu sebagai pembakar semangat..haishh..jgn diri sendiri sudah terbakar..iye dop?

tapi..pe plak terjadi dgn cinta yang tak kesampaian atau tidak terbalas?haiyyoo..aku tak tahu..berani amek risiko mencube nasib takpe..tapi kalo yang tak bleh terime kenyatan cmne plop..adakah sampai diri sendiri jadi terabai..bunuh diri?ugut-mengugut? no..no..no..

kalo jodoh itu sudah ditentukan Allah..janganlah risau..si kumbang atau si bunga sedang memperlengkap diri mereka dgn ilmu..fizikal diri utk menerima pasangan hati..tak perlu lah desperate utk mencari pasangan..kalo yang da sampai seru awal tu..itu rezeki dorang..kite?just doa dan tawakkal selain berusaha..hehe

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri