semester baru bermula..

imej atok google

assalamualaikum w.b.t..menulis dalam keadaan yang penat..pagi tadi sudah selesai jumpe PA..dan pendftaran bagi sem 5 pom suda selesai..sekarang tunggu result rayuan asrama je lagi..harap2 aku dan kawan2 yang laen dapatlah tinggal kat asrama..

bile sem baru bermule..maka blog ini bakal di anak tirikan dan akan dimanjekan weekend sahaja.. v_v..tapi takpe..walaupom aku xde kesempatan update blog tapi aku akan cube jugak utk blogwalking utk mengetahui perkembangan kawan2 blogger..

harap2 sem 5 nie adalah permulaan yang baek bagi aku *ceh..memanjang jerk skema..okeh2..nak skema sangat pom takbleh..karang mcm bace berita plop..okelah..aku chau dulu..doakan yg terbaek utk aku ye korang! muahh! baaii!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri