bila lagi nak berdikari?

imej atok google

asik2 negatif jer aku nie..waaaaaaa!! pe punye manusia la aku nie..kalo semua nye lemah..semuanya down..xmo look forwards..xnak bangun..memang aku takkan ke mana..

aku nie xmo berdikari..xnak cube berdiri atas kaki sendiri..bile jaoh ngan ma abah..nak nanges..buktinye?walaupun tempat aku belajar tak jauh daripada rumah..aku tetap nak duk umah gak..walhal umah sewa ada jer depan poly tu..tapi aku decide berulang..

nie sume sebab asrama da reject permohonan aku..redo jer la..korang taw tak,walaupun aku hari2 jumpe ma abah kat uma..tapi aku tak tahu,aku masih rindu kat ma abah aku..pelik kan?*sambil layan nasyid..^^,

orang kate aku nie terlalu lembut..penakut kot..takmo lawan bile diri ditindas n macam2 lagi..kenapa aku tak balas balik semua tu?sebab aku tahu manusia nie 1001 perangai..kalo aku layan..tak kemana gak..baek aku buat derk jer..iyer dop?

harapan aku agar aku mule berpikiran positif..tak bergantung sangat kepada kawan or org laen..insyAllah..dimana ada kemahuan..disitu ada jalannya..yg penting usaha + tawakkal..xmo nanges2 oke..*pndai cakap jer aku nie..nak buat..entah mampu ke tak.. !_!
2 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

CIMB CLICK

Bukan Takde Jodoh