blog bukan satu tempat untuk menfitnah..mencaci..dan merendahkan martabat orang lain..

assalamualaikum semua..hari nie jari jemari aku rajin blogwalking..tapi sesungguhnya aku menyesal dgn hasil blogwalking nie..kenape?aku jumpe blog pasal...

- mendedahkan aib orang laen..xkire artis ke sape2 ke
- terjumpa blog pasal isu politik..(aku tak suke campur hal politik)..
- mengutuk negeri yang tak disukai..layakkah kite utk judge semua tu?


banyak lagi aku nak listkan tapi biarkan ia terkubur..makin dipikir makin geram pom ada..
sepatutnye blog nie sebagai satu medium utk berkongsi ilmu..satu peluang utk menjalankan perniagaan..mengenali sahabat alam maya semata-mata utk bertukar pendapat...

kalo semua nie disalah gune..tak gune blog nie diwujudkan..aku tabik spring bagi blogger yg pandai memanfaatkan blog nie secara baek..atleast dorang menghiburkan pembaca..bukan kasi hangin satu badan..

kemudahan yg makin disalah gunakan nie boleh mengakibatkan perpecahan perpaduan dalam masyarakat..harap2..sebelum menulis..pastikan ia tidak melibatkan maruah orang laen..

penulisan kite kadang2 tidak melambangkan diri sendiri..haish..mane tahu dalam blog kecoh kat lua orangnye pendiam..haaa...jawablah sendiri.. +.+

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri