" Yeah!!! Lulu Caldina Review Blog Saya"

nak join klik banner Lulu..

tadi baru jer selesaikan satu mission yg perlukan kesabaran utk menyelesaikannya..skrg kite santai dgn segmen Lulu..ayuhh...same2 join Lulu punye segmen..sementara menunggu result GA yg Lulu buat..jom same2 kite pakse Lulu review blog kite nie..hehe..

oke..aku kenal blog Lulu nie kat blog BenAshaari..pastu aku intai2 blog Lulu nie..benda yang aku tertarik bile usha blog Lulu ialah macam2 gosip.. latest news dan info2 menarik..kadang2 aku tak belek pom surat khabar..jadi aku decide bace pe yg ada dlm blog Lulu jer..bagus tak?bagus laaa....

bile lagi nak suruh Lulu review blog aku..mase nie j la amik peluang..sebab tu aku jOin segmen yg di buat oleh Lulu..wuahahaha...oke..gurau..sebenarnya aku saje nak suruh Lulu menghabiskan masanya review blog hampeh aku nie..padam muke Lulu..hehe..*plez percaya..(*.*)..
kalo Lulu review blog aku..korang boleh tahu betapa sia2nya korang dtg blog aku..tak der benda menarik..xder info yang best..tak boleh cuci mate...terpulang pd korang la nak tinggal tapak ke tak..aku still follow sape2 yang tinggalkan tapak tu..*mengarut lagi...blog aku simple..nak dtg..dtg lah..kalo tak nak.kena dtg gak..wekk!!

bile da strt membebel..ginilah jadinye..sorry Lulu..chauu!! (^_______^)




Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri