study mathematics online..maths game for kids


hello everyone..ops! assalamualaikum dan selamat petang semuaaa utk sayang2 saya yang tengah bace blog nie..okeh! hari nie nak jadi teacher boleh tak?sape setuju duk diam sape tak setuju boleh kua..(^^,)

aku dapat sumber website http://www.ixl.com from Mr or Mrs ask.com ..  kalo korang  ada adik-adik yang masih belajar dan bagi yang da abes belajar pom boleh main maths game nie utk lancarkan otak dorang dengan mengira..boleh lah layari website kat bawah gambar tuu..

kalo org macam aku nie memang gilakan subjek matematik..daripada matematik darjah satu hingga la umur 20 tahun nie..aku tetap meminati matematik..walaupom kadang2 da berkarat math yang form 4 form 5..kalo terjumpe soalan math..aku mesti amek dan cube selesaikan..itula kelemahan aku..suke mencabar minda aku dengan matematik..

kadang2 time shopping aku akan berlumba la dgn casher utk kire baki yang perlu dorang bayar..kalo aku salah..frust tahap dewa la jawabnye..thats why i loveeeee mathematics!! muaahhh!!


Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri