siape ye yang intai?

tak jelas ek?tekan lah gambar nie supaya besa cket.. (!_!)

hari nie banyak betol post entry..rajin bena jari aku nie menyampaikan ape yang aku nak membebel dlm blog nie..siapa yang kena baca?korang jugak..jahat betoi aku nie..(~.~)"

okeh..sebelom aku mula mengarut..aku syukur sangat2 sebab da nak kawin..eh silap sebab 1st time pageviews today mencapai angka 200 ++..bialah korang kate aku nak kecoh kan benda kecik tpi aku tetap nak jerit tapi malangnya tak sape dengar..muahaha...

oleh itu..sape2 yang sudi nak kotorkan mate kat blog nie..silalah rajin jenguk sini..btw..thanx utk korang..sebab tu aku syg korang lebih..err..betoilah.. (66,)

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri