si dia macam nie tak?

sumber :atok google

hye...assalamualaikum dan selamat malam semuaaa!!
sambil layan hindustan macam nak tergedik2 plak kaki nie..haha..ngok!

meh sini nak tanye korang..
nampak tak gambar kat atas tuh?cepat kecilkan mata kamu dan tengok baek2 gambar tuh..
haaa..amacam..korang pom pernah letak camtu gak kan gambar pakwe/makwe korang..ngaku cepat! karang kena sekeh..(^^,)

sweet kan..?alaaa..aku tahu pasti korang buat wallpaper dlm fon korang tuu..malu ek nak ngaku..
tak kire laki ke pompuan pasti buat jugak..tapi besenya laki jarang buat camtu..betoi tak?
segan ker bang? ker tak nak kasik orang tahu niee...? sibuk jer kan aku nie..

takpela..itu biasalakan..setiap orang berbeza caranya..iye dop?

6 comments

Popular posts from this blog

CIMB CLICK

Kebenaran itu Lebih Sakit