semua itu dusta!

pinjam drpd atok google

entah nak mule daripada mane..kecewa ker ila? sedih ker? watever lorh..aku bukan macam tuh..nak kecewa pasal cintan cintun 1% boleh lah..ego tak cara aku cakap cmtu? ceeehh...berselindung daripada lumrah idup seorang perempuan konon aku nie..

daripada dulu hingga sekarang..aku tetap pegang dgn kate2 aku "baek macam mana sekalipom laki tuh,tetap kena ada sangsi..tetap kena ada rasa hati2"..jangan kate aku kejam..aku bukan kejam..sebaek2 manusia boleh jadi setan kalo..err..maaf!

so..sape2 kenal aku..memang korang cakap aku sombunk tahap gaban lah.sebab aku nie tak pandai nak bergaul dgn org..coop! lari tajuk plak dah. bagi pasangan yg bercinta cintun.. nilai lah pasangan anda dgn sikap..hati..cara dorang membimbing anda..bukan dengan hanya sekadar kate-kate yg manis yang bile2 mase saje boleh hilang..

sekian..drpd org yg tak bertauliah..
Post a Comment

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh