Segmen #1 InspireBunny: Siapa Idola Anda?


okeh..bagi menyokong dan memeriahkan segmen CB aka Cik Bunny nie..aku jOin segmen nie..wehaaa!!
nak join jangan klik banner tuu..aku tak letak link..klik nama cik Bunny tu ek..

siapa idola anda?
- idola aku...herm..mestila mak aku..sebab...?

Nyatakan sebab2 individu yg dipilih sebagai idola.
- ibulah satu2 nye boleh jadi ratu dalam dunia nie..mane ade laki jadi ratu..haaa...betol tak pe yang aku cakap?err..itu ker sebab aku admire mak aku?no..no..no..sebab mak aku mengajar masam manis pahit tawar tentang kehidupan nie..luv u ketat2 la ma!! 

okeh..done cIk Bunny..tak nak karang banyak2..sumpah cik bUnny tertido kalo bace..(^^,)

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri