penangan Ben Ashaari..(^^,)

 hero blogger Malaya : Bro ben

assalamualaikum..alhmdulillah..rezki org kate kite tak boleh jangka bile akan dtg..disebabkan aku sertai segmen bro BEn klik sini .. tak sangka Bro Ben pilih entry aku..yelakan..orang laen lebih kreatif lagi drpd aku..aku nie olah org punye citer jer..hampeh! hehe..

2 kesan penangan daripada Bro Ben ialah :


1) follower meningkat 10 orang dalam 1 jam..tak pernah aku dapat follower cepat mcm tu dalam mase yg pantas..sungguh hebat ye penangan Bro Ben.. thanx korang sudi jadi follower aku..


2) pageviews mencapai 800 ke atas..tu yg jadi seram sejuk tuh..maybe bagi korang itu benda biasa kan..tapi aku tak..bagi aku luarbiasa..tengok lah plak follower aku..300 lbh baru..masih dlm kategori newbie..

dengan itu aku nak ucapkan beribu-ribuuuuuuuuuu terima kaseh kepada Bro Ben sebab sudi pilih entry aku yg macam2 budak + diolah ikot sedap aku jer...bagi yang sudi tinggalkan komen dan menjerit2 kat shoutbox..time kaseh jugak..adeh,macam baru lepas terima award plak..terlbih sudaa....

chau chin chauuu!!
21 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh