musibah atau...

kredit to : atok google

maaf..malam nie entry emo..pedih hati aku tak sape tahu..
lidah boleh berbicara tapi hati tetap sedih..semua berlaku diluar jangkaan aku.. u.u...
setakat berkate2 tak boleh bayangkan hati aku nie penuh dgn seribu beban disebalik kepetahan berkate2..

dlm keseronokkan di perlis..rupe2nye ada badai yg sedang menanti..
akhirnye kegembiraan itu hilang dgn serta merta..
besar sungguh ujianMu Tuhan..

semua tu dilua dugaan hambaMu yang lemah..aku tahu setiap kejadian yang Kau timpakan pasti ada hikmah disebalik semua tu..cume aku berdoa agar aku tidak mudah menyerah dlm perjuangan bagi menuntut ilmu  utk menamatkan sem 5 dan sem 6 nie..

doakan aku dpt mnghadapi ujian ini dgn tenang tanpa melatah dalam melakukan perbuatan yg menyimpang..aminn.. u.u..


Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri