mak aii..sombong gila..

atok google kasi


cer citer siape yang tak pernah cakap cmtu..cmtu lah..tu haa..tajuk entry aku kat atas nie..alasan ayat itu disebut?banyakkkkkkkkk!! takmo describe tapi disebabkan alah nie duk dalam blog..so ia adalah mengenai blogger..aku bukan org lame masih newbie..perlukan tunjuk ajar daripada  blogger otai2 yg laen..

oke..tujuan aku buat entry nie mungkin akan cakap aku sombong..perasan tahap siput..n macam2 lagi..bukan disebabkan aku carik gaduh.. ini mungkin disebabkan aku tak follow semula korang yg follow aku..kenapa aku tak follow?

1.korang tak letak link dalam shoutbox
2.korang tak tinggal tapak dgn betol
3.korang tinggal komen..aku nak pi terjah tapi malangnya korang hide profile atau pape sahaja yg mmbuatkan aku tak bleh jenguk blog korang
4.sila adjust setting utk profile..bia kasi senang org cari dan tengok. kadang2 blogger tak perasan yg dorang buat hanya org tertentu boleh view dorang punye blog..
5.masalah tenet slow mcm siput baby..ah kiutnye..
6.tak der widget follower
7. hide navbar

nak buat research tak sempat jadi tu jer aku boleh list kan..so..sila check and betolkan..dengan itu..aku buleh bergumbira menyanyi riang..lalalala utk follow blog korang..aku bukan seorang sombong..aku bukan seorang lupe diri..aku bukan seorang yg choosy utk follow org..aku tak pilih lame ker baru..

so..do be my friends..tenkiuu sudi bace dan follow cini..aku juga perlu tunjuk ajar dripada korang semua..
chauu chinn chauu..!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023