maaf..aku dah cube tapi tak berdaya..

pinjam daripada Atok Google

salam semua...
sebenarnya aku nie bukanlah seorang penyabar..tapi ada lah gak kesabarannya..
erm..kalo korang nak tahu,aku tak pandai maen sudoku..aku mule belajar bile join contest Katek yang mana part 4 paling mencabar bagi aku sebab mempertaruhkan games sudoku..

aku memang tak pandai maen..dan tak pernah nak tahu camne permainan sudoku nie..
aku pom try kaji camner nak maen sudoku nie tapi bile da tahu cara dan bile da maen..oke jer..tapi..part yg senang je la boleh...part yg susah plak hampeh..

aku akan cube solve sudoku tu..kalo tak berjaya dgn perasaan sedih plus terkilan aku akan undur diri drpd contest tu..  : (

patotla org kate nak maen game nie kena ada kesabaran yg tinggi..harap2 boleh la selesaikan sudoku tu sblm tarikh akhir contest tu..ermm..

chauuu... =.=...

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri