"Kenapa aku berblog ?"


wahai org kampung..mai dekat mai dekat..aku ada satu hebahan terbaekk punyer..daripada cek nelly sorang nie..dye nak korek rhsia korang pasal 'kenapa korang berblog'..aish..cek nelly nie..pndai ek nak tahu rhsia diriku yg lemah ini... ^^,

da tersopan plak da aku nie..bagi merealisasikan hajat si cek nelly nie..aku jawab segala tnda tnya..karang cik nelly tak dop selera makan dan bersedih plak di hari jadi dye..senget betol intro da berjela..sorry.. x_x

sebab aku berblog :
1.saje-saje
2.nak hilang keboringan bile menghadap lappy
3.tambah ilmu drpd blog ilmiah
4.mau kawan dgn org baru2 mcm aku nie
5.aku nie jenis pemalas nak bace paper..oleh itu dgn berblog aku tahu bnyak berita terkini drpd blog yg berinfo..err
6.nak tahu cerita2 org nie..kdg2 aku gelak..aku sedih..aku sewel bce blog2 org..i am not a stalker oke..tak kiut!
7.income sampingan kot..tak tipu..siyes,,duk sje2 kat uma dpt gk incme..muahaa

okeh..done..penat jugak nak pikir 7 bnda nie..*tipu.. z_z..

tag :
4 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh