" IZYAN MASRI FIRST RANDOM GIVEAWAY "


weehaaaaaaaa....aku join utk pertama kali GA oleh si Yan nie..tak kira! tak kira! aku nak join jugak..nak menang jugak..bunyi macam desperate tak?? diam2 suda..tapi kan cik random terlibat skali dalam memilih pemenang nie..betol2 tak puas hati..perhh!! sah2 lah aku nie susah nak dapat..(!_!)"

btw,aku sanggup jadik follower si Yan nie demi jOin GA dye...shhhh! nampak tak ketidak ikhlasan aku dalam berbelog nie?seeeee..obviously kan ?alah..dun siyesla..kan syarat2 nak join kena jdi follower cik Yan..betol tak cik Yan?hangguk cepat cik Yan..kalo tak, nak tarik diri..*ini arahan..tolong percye..

suda ku jangka..ini lah akibatnye kalo buat entry lebih2..haha..aku sebenarnya tak galakkan korang join GA nie..karang aku tak menang..siyes aku tipu..(*_*) oke,,klik banner cik Yan..dan join..(^___^)"

org bertuah :

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri