im back with new determination..

assalamualaikum..wah2..rindu betol kat blog nie..
sepanjang duk Perlis..nak tido ingat blog..nak bangun ingat blog..makan pom igt blog..hampeh betol lah..
kacau aku jer kan..itu semua bukan bermaksud aku da fanatik dgn blog..
disebabkan selalu update blog..nilah jadinye...angauuuuuuuu!

korang2..ayah aku bagi greenlight suruh aku drive from Kelantan - Perlis..
bangga gileewwwwwww....fuh..mcm tak percaye plak..
dulu terhegeh2 nak drive jao..bile da dapat drive jao..pengsan 3 hari  *tipuuu

sakit tulang2 dan saraf2 nie drive kereta jaoh2..
btw..itu pengalaman baru aku drive kat highway yang banyak liku2 mencabar..
korang mesti da pernah kan?

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023