cara aku dan kamu berbeza..so?

ihsan atOk google

tujuan aku berblog nie banyak..yang penting tak perlu aku describe semuanya..karang muntah hijau korang nak bace. bunga kat atas khas utk followers dan readers kpd blog hampeh nie..nak kasi bunga yang betol pulus xder sangat...abaikan perkara itu..(T.T)

utk pengetahuan kamu semua..cara aku menghargai followers or readers nie mungkin berbeza dan mungkin sama dgn korang..iaitu buat entry penghargaan.tapi aku cukup2 benci bila ada alien yang cakap "eleh,buat entry nak bodek la tu"..hangin satu badan..*alhmdulillah takat nie xder lagi yang cakap aku camtu..kalo ade pom bukan aku boleh tutup mulut 'alien' nie..

aku tak marah cume nak menegur plus dgn peringatan utk aku sendiri..mungkin kat luar aku menghargai org tu dgn belanja dorang makan..kasi sweets ker..tolong dorang settle benda2 kecik..or pape je la..sebab aku tahu bile kite terhutang budi dgn org nie..tiada sorang pom mampu mmbalas jasa baeknya kecuali Allah..betol?tapi itu sememangnya cara aku..ada rezki lebih boleh la belanja cket2..

mungkin tafsiran tiap individu nie berbeza..maybe dari segi perspektif dorang baek or maybe tidak..itu hak mereka la kan nak judge something nie dgn cara tersendiri..*ini bukan entry emO..
papepom teguran membina kita boleh nampk dari pelbagai sudut berbanding dgn perli-memperli nie..

manusia tak semua dilahirkan dgn satu bakat yang sama..semuanya pasti ada bakatnya tersendiri..melaenkan keinginan individu itu sendiri utk melahirkan bakat diluar kemampuannya..oleh itu..dalam mengembangkan bakat..tidak semua cara dirasakan betol..kerana kite bukan satu2nya insan yang hidup di bumi Allah..tetapi berjutaaaaaaaaaaaaaaaaa2 lagi makhluk yang sedang memerhati gelagak kite samada di alam nyata or ghaib..

adeh...dlm proses pembelajaran..yg salah harap ditegur..yang ada terover harap jgn dikutuk..sekiann...(O....o)"


Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri