untung jugak jadi pelanggan celcom nie...(^^,)

ewaaaahhhhhhh!!! time promosi plak daaa...hehe...thanx tu k.Ya ..kenape??adelah..shhhh...
thanxx to celcom jugak..hahaa....nak tahu tak kenapa??
actually celcom nie da banyak tolong aku..

ce citer! ce citer!
skrg aku pakai 2 nombor celcom Xpax..jadi lebih murah dan untung..jimat gituuu..
tapi bukan nie yang aku nak nyatakan...yang aku cukup2 berterima kaseh dgn celcom sebab nombor yang aku pakai satu lagi tu da lame benar aku gune...

time nombor tu xder kredit korang taw pe jadi?
mesti da tahu nie...duk diam2 ek..bia aku citer dulu..hehe..time aku da kehabisan top up..celcom dgn murah hati kasi loyalty bonus..fuhh..xsia2 la aku mnjadi pelanggan celcom..boleh da jimat hantar msj dgn free..masyukk!!muahh!! syg celcom..Opss!

 
pssttt..korang da berapa tokens da??....(^^,)


Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023