ucap perkataan baik tapi muke....?

tetibe rajin nak post entry banyak2 hari nie..
eksaited kot..paham2 lah kan..menikmati hari2 terakhir aku kat pejabat as practical student lor..
adeh..sedih plak da..u.u.....

okeh..tak mau emo-emo nie..pe maksud ucap perkataan baek tapi muke tak melambangkan ape yang diucapkan..contohnye...

tadi aku pergi jalan-jalan dgn kakak staf kat parkson Kota Bharu..
nak tengok macam mane rupe parkson kat KB??

haa..nie diaaa...sumber : atok google

so,al kesahnye bile nak pi bayar brg yg dibeli..selesai bayar..dorang mesti cakap 'terima kaseh,dtg lagi'..
oke..itu perkataan baek yg selalu kite dgr..tapi.......
mimik muke casher tu macam nak makan org...siyes aku cakap..tak tipu pom..
maybe not in mood kot..



satu lagi bile nak kuar..sekali lagi 'terima kaseh,datang lagi'..
pak guard kat situ mcm takot2 jer nak cakap..cakap pom smbil tunduk..
dalam hati nie mule la nak mengomel sorang2..aku nie hantu ker per??
macam da tengok penjenayah jer..

aku tahu dorang mesti jumpe mcm2 ragam manusia kat citu..tu yang menyebabkan dorang jadi camtu..
i guess so lah..ermmm...(o.O)"

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri