segmen bertajuk : bangku kosong :siapakah Qaseh Delia Adelia?

haluuuuuu..sekali lagi dgn rasa hormatnye aku join segmen yg dibuat oleh Abg kite nie iaitu HasrulHassan
nak tahu x pe yg HH nie buat?klik kat nama hasrulhassan kat atas tuu..xpom klik j gambar tuu..

oke..bagi melengkapkan apa yg dikehendaki oleh Abg HH nie..jom kite mulekan..
dan aku pilih.......

Segmen bertajuk: Bangku Kosong: Siapakah Qaseh Delia Adelia?
yeay..aku pilih Qaseh sebab aku kenal Qaseh atas satu salah paham..salah paham sal pe?aku ada tulis entry kat sini.. *bce dgn xserius...
sebelom terlupe..aku kenal Qaseh dlm dunia blog..

tanpa buang masa mari dgr aku merapu tentang Qaseh nie..
masa aku BW kat blog2 laen..tup2 aku terjumpe blog Qaseh..tengok punye tengok mcm Org kelantan...dlm entry pom kadang2 ada ayat bunyi Kelantan..

dgn rase bangga dan rasminya jadilah follower sejati si Qaseh..dan buat satu entry pasal dye..ternyata salah info pasaal dye..hadoii..malu makkk..dye org ganung la..senget btol..tapi xpela...Kelate dan Ganung nie pom dop jaoh sgt bezo..

utk pengetahuan korang..Qaseh tdk kedekut ilmu..tdk sombong..rajin skali balas komen follower dye..
xrugi korang jadi follower dye..yang aku tahu Qaseh pndai berkate-kate..dan kate-kate nya penuh dgn teguran dan nasihat..itulah gunanya blog..saling mngingati dan bertukar ilmu..dan qaseh nie xcepat melatah dalam menerima teguran jugak..kirenya open minded lah..betol doP Qaseh?


buat HH : bagus gak buat segmen mcm nie..atleast kitaorg kenal siapa blogger yg kite admire..(^....^)


17 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Bukan Takde Jodoh

CIMB CLICK