Ruangan Bicara Hati ~ Qaseh Dalia Adelia


Qaseh Dalia Adelia.

nak tahu pe yg aku buat nie?klik name Qaseh..
sebelom nak mulakan entry nie,kena amik feel sedih dulu..u.u..


oke.dah..disebabkan ini berkaetan dgn hati..so aku decide nak citer pasal "sahabat"..


orang kate sahabat nie org kedua paling rapat dgn kite..skrg nie susah nak carik 'true pen pal'..kalo ada pom 1 dlm sejuta..
alhamdulillah stakat nie xpernah lagi dpt kawan yg boleh menjeratkan aku ke jalan yg salah..


satu hal korang perlu tahu..kalo pakwe dgn sahabat..air mata aku mudah mengalir disebabkan "sahabat"..kenapa?
aku pom xtahu..maybe disebabkan aku sygkan kwn aku mcm adk brdik aku sndri..


so,kalo aku ada slisih paham dgn kwn yg rpt..aku lah org pertama mudah nangis..*kecik punye hal nak kecoh..
bialah pe tanggapan org pom..aku xkesah dorg nak judge cmne..


aku mudah melatah dlm kehidupan..its not mean that melatah mcm org melatah ek..maksud aku cpt judge or terasa ng kawan aku kalo dorang ada terkasar bahasa atau terrover..


mklm la..aku nie bukan kuat smgt..lembik semacam jer..buat malu j kan.aku xnak citer sal kwn aku..
karang Miss Qaseh xterbace citer aku nie..(",)


cume aku boleh cakap yg aku nie byk kelemahan dalam bersahabat..
truz me!!aku xpndai nak mngarang..so,nie j la termampu aku taip..
(^_______^)"



        

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri