paparazi kejar aku dan bagi aku cadbury..

selamat tengahari semua!!
tadi aku dikejutkan dgn satu berita yg agak mengejutkan..
letih aku dikejar paparazi yang nak amek gambar dan beria2 nak kasi aku satu jambak cadbury..

fuhh..penat betol aku larik..igtkan nak buat gosip tadi..
rupe2nye nak kasi hadiah...laku jugak aku nie..(^____^)
tak sangke aku nie ade jugak orang carik...*terharuuuuuuuuuuuuuuuuu tahap gaban!!

nak tahu paparazi itu siapa sebenarnye...
ayuhhh!!!

haa...nie buktinyee..cayelah korang..tengok..header blog dye pom penuh dgn camera.. 
pi terjah blog dye..tapii nati korang plak kena terjah dgn paparazi nie..hehe

cukuppppppppppp!!!
segala bagai cerita di atas adalah rekaan semata-mata..
tolong jgn percaye...hihi...nak tahu kesah sebenar di sebalik drama di atas...??
sorry brO..sekadar gurauan..peace..! n_n"V

sila klik TERJAH


Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023