aku terkilan dengan...





maaflah..aku pom manusia biasa jugak..
selaku budak prktikal xsemua kerja aku boleh buat dgn btol..
nak kate kecewa..mmg kecewa..
niat aku bukan nak burukkan org tapi aku cume agak kesal dgn sikap sesetengah org yg lebih tua dewasa..
aku xkesah kalo korang nak minta tolong even benda mnyusahkan or tdk..
aku jugak xharap ucapan trima kaseh atau pape blasan..tapiiii..

pe yg aku kesalkan aku da tolong.. tapi  xpuas hati..sebab silap aku la kan..
ala..cket jer silapnye..da dorang x cakap betol2..memang kesilapan berlaku la..
kebtolan masa aku nak buat kerja tu ada staff yg baek hati dtg tolong..

mybe dorang selalu tengok aku and kawan2 aku selalu datang situ atas urusan kerja..
aku tahu staff kat situ pom tahu yg kitaorg nie budak prktikal..
so.bile da budk prktikal..paham2 laa..
bukan nak mngungkit..buruk siku la kalo mngungkit..aku xmau..

lepas selesai tolong kerja "xberapa penting tu"..dye dlm nada bergurau ttg kesalahan aku tu..
da lah depan semua staff..xke malu..nak tegur boleh tapi bialah dgn cara betol..
mnyesal?xpom..niat aku tolong tu ikhlas..

individu yg cemerlang pom boley melakukan kesilapan apatah aku yg masih mentah dlm dunia kerja..
sekian...v_v...

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023