nuffnang?iklan?lagi??

nie nuffnang...!!
 
nie pom nuffnang jugak!!
adakah ia semata-mata iklan?hadiah? what else..

sebenarnya aku pom masih cetek lagi pasal nuffnang nie..da jadi nuffnanger tapi??
blurrr lagi kan..pantang blogger buat entry pasal nuffnang,pasti cepat jer tgn nie klik entry tu..
gamaknye nak tengok pe citer nuffnang nie..

ada yang dpt beribu2..woooow!!hebat woo!!
ada yang dapat tiket free..ada yg dpt itu..dpt ini..ce citer pe ke hel dgn nuffnang?
korang igt dorang yg dapat income drpd si nuffnang nie dgn mudah ker??
tak mudah..tak mudah..!

tapi apa itu nuffnang?
korang godek2 lah sendiri ek..aku pom masih mentah dgn benda nie..hehe
12 comments

Popular posts from this blog

CIMB CLICK

Kebenaran itu Lebih Sakit