Teman Alam Maya

Sunday, April 17, 2011

korang tak pernah ye?


this is 4 you mum dad!!
pernah tak korang rasa rindu mak ayah korang walaupom dorang ada depan mate??
baek ngaku sebelom aku sekeh korang..*kidding k..(^^,)

aku nak citer la malam nie bahawasanya aku iLa sUhaiLa nie selalu jer rasa rindu mak ayah wlaupon dorang ada depan mate aku sendiri..korang tahu kenapa?
cer jawab...cepat..jawab lahhh...!!oke..jgn layan aku..

sebenarnya aku pom xtahu kenapa kerap aku rase macam nie..
sedangkan hari2 aku jumpe dorang..yelakan..kan skrg aku praktikal..so..stay uma la..xkan carik pasal pi carik uma sewa plak..kan sewel namanye tuu..

kasih sayang mak ayah kasik tu tiada tandingannya dgn makhluk laen selain Pencipta kite..
oleh itu..malam nie aku nak cakap kat mak ayah aku yang da tido tu..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

YOU MOM DAD!!!
 you are the best ever couple parents in the world (^^,)


yeeaaaaaahhhaaaaaaaa!!!!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...