hilang mengantuk aku tengok nih! freshhhhhh gitu..

hai-hai...wassupp brO..ehh..adat melayu ke nie..(O.o)"
sorry-sorry..assalamualaikum w.b.t semuaaa!!
pejam celik pejam celik esok last day aku jadi budak praktikal.horrrraaayyy!! *smbil buat yes!

based on my entry title tuu..memang boleh jadik ubat penahan ngantok r..
fuhhh...dahsyat giler...cun plak tuu..lawa..meleleh tengok..errrr...tak der kena mengena dgn gambar 18sx! (!_!)

adakah kamu ingin tahu ape yang dimaksudkan gambar yg boleh buat aku fresh?
adakah.........hentikan semua adegan yg tidak baek!

yang aku duk kecoh2 nie pasal nielah...

curik daripada header cik cempaka..ampunkan sy!! (~.~")

nie aku amek drpd cikcempaka sebab aku suke tengok google  doodle yg dilukis oleh blogger nie..
aku nie minat la gak dgn kartun or anime..sebab tu aku suke tengok org lukis doodle nie..
mybe korang akn ckp..aku nie mcm budak2..elehh..igtkan fresh tgk ape..hampeh!

the end...chauuuuuu!!


Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri