blogger : student Australia follow aku..

haaaa....mana dia mana dia...
ada jugak student oversea sudi follow blog aku yg entah pape nie..
tenkiuuu ssoooo muchh la brO coz sudi follow cini...tu pom aku nak kecoh2 kan..ala..ade aku kesah...hehe

 A student, A son, A muslim. Walking on this path known as life and learning what lies behind it
Brisbane City : Queensland : Australia said him..
ensem x?curi gambar brO..boleh kan?da ambil da nie
nak tahu lebih lagi? klik gambar bRo ni kat atas..(^^,)

pssstt..aku nie mcm ayam bertelur kecoh satu kampung kan2?
bukan ape..itu mennjukkan blog kite nie bukan Malaysian jer yg bace bahkan seluruh dunia pom bace..
thanxx again buat AimanAriffin..

sape nak usha bro nie..silakanlah..tapi tak jamin ek da berpunye ke blom..hihi

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri