BEN ASHAARI KENANG MASA SEKOLAH


jOm kembali ke jaman sekolah....weeeeehaaaaaaaaa!!!!bagus lah bro Ben buat segmen nie..buat aku gelak sorang2 plak bile mengenangkan jaman budak2 hingusan nie..tapi demi menyahut segmen yg dibuat oleh brO beN nie..jom bace al-kesah iLa suhaiLa didenda bersila atas meja...tettttttttttt!!!*aku bukan budak nakal..

cerite nye macam nie..masa form3 aku dpt cikgu sejarah yg punye lah garang giler..mmg xder sorang pom pelajar berani  dekati dye.. korang tahu tak,time dye buat soalan,habis semua pelajar nak terkencing..Ops,sebab? sebab kalo dye kasi 50 soalan objektif..kena betol 30 above..haish..sejarah nie kalo tak bace xboleh jawab..haaa..nak tahu denda mcm mane dye kasi?sila ikot perenggan berikutnye..

dye akan suruh pelajar berdiri..kalo salah lagi bersila atas meja..salah lagi??berdiri lah korang atas meja..kejam!!oleh itu..suatu hari pelajar yg bertuah yg special nie pom dptlah pangkat bersila atas meja..padam muke ko budak ..dahlah dlm kelas tu ko nie jenis pendiamm..bertambah maluu lah muke ko tu..
semua budak kelas lain tengok Budak tuuhh bersila atas meja..nak mnyorok..karang kena sergah dek cikgu sejarah tu..bez pe bersila atas meja..tinggi lagi drpd org yg duduk...hampeh!

papepom..aku cukup2 berterima kaseh kat ckgu tu sebab cara tu cukup2 berkesan pada diri aku dan skrg aku da tahu cara menghafal dgn betol dn berkesan..nak tahu mcm mne??rahsiiiiaaa...*ceh..kedekut!!
sekian...the end...


36 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh