BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !


haaaa...aku giler trafik?ado aku kesah??haha..da belambak da gmbar brO benAshaari nie dlm desktop aku..gara-gara jOin segmen blogger femes amos nie..nak jOin klik gmbar bro kat atas..

Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog dan  Siapakah sumber inspirasi anda ?

orang yang menghasut aku utk buat blog nie setan r..eh bukan-bukan..kawan lah.tapi aku tak kenal sgt dye.jadi xank lah describe pasal dye.karang dye prasan plak..selain tu kembar aku  tapi dye xaktif sgt blog nie..dye just tunjuk kat aku apa itu blog..errr...bodoh kurang cerdik lagi mase tu..

aku igt blog nie mcm FS,FB and MS or twitter..tup2 macam diary plop doh..ehh..tak jugak..org letak info2 bergune pom ade..adehh..penim jugak kepala aku..pe lah erti blog sebenarnya..jadiiii... dengan bangganya aku pom buat lah blog huduh nie..aku citer mcm diary aku..da tak kesah dah ada org bace ker tak walaupom aku sememangye kesah kalo org xnak bace..hampehh!!

sumber inspirasi aku dalam dunia blog nie ramai tapi bialah aku amik salah sorang drpd mereka iaitu semestinye brO BENASHAARI ..dulu aku silent reader jer..malas lah nak komen2 nie..tak berani..rase rendah diri tahap dewa..lame kelamaan otak aku nie mule aktif dgn berpikiran positif..buat pe aku nak rase rendah diri..komen j lah..bukannye nak kena buat papepom..

err...terlebih sudaaaa 100 patah perkataan..soorrryyy bRo Ben..! (^^,)

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri