aku tak give up tapi aku nak rehat sekejap..


wasssup!! sebelom aku memerengkan entry kali nie..aku nak bagitahu la bahawa 2 3 hari nie keletihan melanda diri..ce citer ce citer!!sebab aku berulang alik drpd rumah ke HUSM (Hospital Universiti Sains Malaysia)..aku sakit?
no..no..no..anak sedara lelaki kesayangan aku kena tahan kat wad..jadi kena la p jenguk..name lagi sayang..
penat bukan disebabkan berulang alik ke hospital..tapi banyak lagi kerja dan benda yang aku pikir..
antaranya  :

1.aku gagal utk mendiami hostel bg sem depan..kecewaaaaaaaaa mak!!
2.rumah sewa maybe jaO drpd tmpt belaja..jadi kena brulang alik drpd uma ke politeknik..amik masa 30mnt..penat gilewwww..!!
3.report! report! report! left 2 weeks tuk siapkan report..
4.lu pikir sendiri..oke..aku gurau jer,..

sungguh mencabar minggu nie..kepenatan melanda tak dapat diungkap dgn kate2.
so..aktiviti BW dan berblogging nie slow macam siput Vavi..
ada korang kesah?xpom..(^^,)

k lah chauuu!!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri