aku nak follow korang tapiii....


tiba-tiba jer patah hati..pe keno dgn aku nie?patah hati sebab pakwe ker??
no..no..no..aku patah hati sebab aku kecewa..berduka cita..adehh..berdrama tnpa skrip plak dah..
aku kecewa..berdendam dan mcm2 lagi dgn follower aku nie..jeng!jeng!jeng!

abaikan ape yang aku mengarut tu,..
korang-korang..jangan lah buat aku sedih dan kecewa..boleh x?boleh lah ek..
aku caye pasti boleh..Malaysia Boleh!! Blogger boleh!!

nie jer aku nak mintak tolong..tolong letak link blog korang kat profile korang tuu..
senang cket aku nak follow balik..carik mane2 tutorial blog..da belambak da haa..senang jer kan..so,jgn tnggu lame2..terus pi edit setting profile atau papelah utk menyenangkan aku atau org laen follow kamu..aku hargai kesenangan yg kamu lakukan tu..muaahhh!! this is for u dear!! hehe..

yg sudi jadi follower kpd blog entah pape nie...thanx and i appreciate it..(^^,)
kalo ada mase..sudi2 kanlah kotorkan jari anda chatting kat shoutbox aku tuu..
kat citu aku da boleh jejak korang yang tinggal tapak dalam box tu...

psstt...aku tulis entry nie dlm kdaan kurang sihat..nak buat cmner..blog nie duk maen dalam kepala hotak 24 jam..da xkire sihat ke x..tetap nak update..nie la org kate gile blog..iye doP??

chauuuu chin chauuu!!


Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri