ada akal ke cakap camtu?

assalamualaikum dan selamat pagi blogger!!
pagi2 buta dah buat hati aku panas dgn manusia yg xder akal atau dgn perkataan yg lebih baek iaitu ada akal tapi xpndai gune..adakah itu menyatakan aku marah?

memang aku marah..geram..terkilan..rase nak pi sekeh kepala org yg mencaci tu sampai senget..
*err.. xmmpu pom aku buat..
yang aku duk bebelkan tu sebenarnya ialah tentang penghinaan terhadap agama Islam..

nak judge Islam pakai akal..bukan pakai lutut..
senang2 jer nak hina Islam..nak jatuhkan Islam..kalau dorang tahu Keindahan Islam yg sebenar..
pasti dorang tak akan berani sdkit pom buke mulut..bahkan akan menyanjung Agama Islam dgn sebaik2 tingkah laku..

aku tahu Allah sedang memerhati makhluknya yang menzalimi hambaNya..
aku tahu Allah akan menunjukkan kemungkarannya tdk lame lagi..
bagi mereka yang menghina agama Islam..tunggu pembalasannya kelak..
(=.=)..
4 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh