tak penah berpuas hati..



lumrah hidup..kadang-kadang kite sendiri terdetik dalam hati bile dpt something drpd kawan2..mak ayah..partner tersayang.. ada jer yg nak merungut..
ehh..xlawa lah..xcunlah..kecik nye hadiah nie..asal buruk sangat rupe hadiah nie..x up to date lah baju nie..eee..xsuke..!!benci!!*bace dgn gedik cket..mcm2 lah..nak list pom xmemadai..

aku mengaku..kadang2 aku ada jugak merungut dengan benda yg aku dpt..nak laen dpt laen..tapi..aku x cakap depan2 la..ckp sorang2 atau ckp dlm hati jer..supaya org laen x tersinggung...kalo terlepas cakap??mampoih hang sat lagi..

banyak da aku tengok depan mate..kalo orang buat makan kecik2 jer..ada la suare sumbang ckp2 blkng..xsedap lah..kuih tu murah la..xder kelas la..itu manusia..pasti aje ada yg xkena..

budak2 lagila..kalo mak ayah dorang silap beli hadiah k barang2 sekolah..dorang terus protes depan mata..naseb baek budak..kalo org tua or dewasa??buruk betol perangai cmtu..

 bersyukur la dgn pe yg ada..rezeki Allah xsemestinya dlm bentuk wang ringgit..barang2 berbentuk mewah..sekecil2 kuih pemberian orang itu juga rezki namanye..belajarlah menghargai pemberian orang jgn jadi pengutuk yg xbertauliah suda..(^____^)

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri