snyum smpai k kepala..haaaaaaa??

kire gigi aku...eeeeeee!

alhmdulillah..syukur ke hadrat Ilahi dgn limpah kurniaNya aku masih lg berblOg hari nie..*pe ke jadahnye?
kalo bermule dgn baek berakhir jugak dgn baek..btol dop??

oke..dlm kpla otak aku nie agak kurang idea skrg..tadi pom duk tgh pk entry pe la aku nak msokkn*smbil2 mate meliar kiri kanan atas bwah.. sebenarnya aku cukup2 berbangga dgn sesetengah blogger lama senior yg sanggup melayan org yg tdk penting mcm aku nie..

layanan xkurang dan xlebih..snggup berkongsi tips berblogging + adab berblogging + teguran mmbina + etc..
respect + tabik bergetah dan hormat kpd mereka yg 'TIDAK PERNAH' memandang rendah kpd blogger yg baru dan naif sprti aku..adeh..bercengkarama plop doh..!

seriously..kalo xder yg lame xder la yg baru..kalo xder yg mentah xder la yg masak..sometimes aku pom ada kesilapan dlm berblogging nie..manusia kan xbleh lari dprd semua tu..oleh itu..KAMU!!! senior2 ku..terima kasih x terhinggap terhingga.. teguran dan nasihat amat diperlukan...

sekian..chau!!


Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023