SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

BANNER BEN ASHAARI

aku belom terlmbat lgi kan2??bgun drpd tdo da bratus org da jOin segmen BenAshaari yg panas mcm goreng pisang..tnpa mmbuang mase aku ttp nak jwb jugak soalan BA nie..
Bismillahhirrohmanirrohim...ecece..


 maka inJika anda blogger PEREMPUANilah soalannya ..
    1. LELAKI pilihan anda ?
      xlaen xbukan dari segi agamanya..keturunannya..akhlaknya..muke mcm budak2..tpi prngai bukan bdak2 ye..sporting..boley dibuat kwn..'mesra alam'..berdikari..sifat kebapaan kena ada..karang lepas kawin xder masalah da..btol K??satu lg hormat mak ayah serta boleh biasakan diri dgn persekitaran baru..

    2. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
      haa...seksi xpenting yg penting 'hati' tu ikhlas..itulah definisi seksi yg selayaknya bgi kaum Adam nie..*hati seksi?erm..
    3. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
      Ya..boley dikatekan cmtu jugak..tapi sesetengah lelaki wlaupun da memiliki cinta kita,dorang masih lagi snggup berkorban demi org tersyg..disitu da boleh nampk samada si kaum adam nie btol2 nak k x..
    4. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
      woooo!pstinye 'TIDAK'..y??sebab xnak kasih syg tu terbelah dua..org laen xboleh..hihi..dia hnye utk aku..just me!!karang rumah jadi tongkang pecah..nak?itu aku punye pndpt r..
    5. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
      aku nie jnis mudah jer..kalo dye ada org laen..aku xkan xserang pmpuan tu..sebab kalo laki xgatal n xlayan..semua nie xkan terjadi..so..pe yg aku harap 'jgn sesekali mncul delm hidup aku..'itu da cukup baek..
    6. LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
      dua-dua..same jer..nak yg terbaek xsemstinya xpelu mncri yg terbaek..laenla kalo da tahu si dia tu btol2 jdoh kite..
    7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
      kalo dulu aku boleh ckp pmpuan tpi skrg da xder maknaye..laki pompuan..dorang setia kjp j..KECUALI dorg btol2 sygkn pkwe/makwe dia tu..kalo nak bukti kesetiaan..akhiri lah dgn perkahwinan..
    8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
      50-50..seriously..time2 jer aku cmburu..

      ciap!!..itu aku punye pndngn ttg CINTA..korang plak xcmner??
8 comments

Popular posts from this blog

CIMB CLICK

Kebenaran itu Lebih Sakit