SEGMEN : AKU BENCI ROKOK !!


haaaa...yes!! tajuk yg sesuai kpd prokok tegar..errr..jgn marah2..itu knyataan..nak join..klik kat gmbr diatas..jom tgok pe jwpn aku..


Sila nyatakan KENAPA ANDA BENCI ROKOK ? Mesti lebih dari 100 patah perkataan ..

= haa...sah2 aku bnci rokok..bukan sebab aku pmpuan tpi aku mmmmggg anttiiiiii dgn bau rokok dan perokok..sorry to say that..Ya Allah..bile da bau asap rokok..ase nak termuntah..adoii.sudah terang lagi bersuluh yg rokok nie byk bahan kimia..Tar plak tu bhn rokok..cmner la dorang merelakan tengkuk dorang tu dgn bnda2 cmnie..efeknya..ada yg jadik kurus kering..*knytaan..rela xmkn nasi asalkan mkn rokok..mmg sah2 mung nie tegar bangat sama rokok..nikmat sgt eh?*ops..xmarah 2..baek beli mknn drpd beli rokok..mahal weii..da cpai belas2 ringgit pom ado..


Pesanan buat mereka yang merokok dan bakal merokok ! 

= kamu!! kalo sygkan nyawa anda dan bakal ank anda ..baek stOp skrg jugak..gnti rokok tu dgn aktvti sihat..xslh kalo mncube..bakal mrokok 2 baek selak2 dan kaji content rokok tu..mne thu jp ag xjd nk mrokok..

Pendapat anda mengenai mereka yang merokok ini ..

= ada yg kate prokok nie pngotor tapi aku tgok ada jer yg pmbersih..tapi kalo xmrokok lagiii baek..jimat duit..pahala xkurang*eh..bile plak ley jdi kurang..tpi skrg da byk cara boley berhenti mrokok..tgok iklan tv..boley jer dye buat..anda pom pasti BOLEH!!
28 comments

Popular posts from this blog

CIMB CLICK

Kebenaran itu Lebih Sakit