sedar x sedar...


ptg semua!
nak igt kembali keaktifan aku dlm berblogging nie..
masa tu aku bru j mule prktikal di Telekom Kota Bharu..

masa tu blog pd aku kosong..xder maknanyer..xmndtgkn paedah..xpndai gune dan mcm2 lagi..
gali punye gali dgn usaha sndri bru tahu pe kgunaan blog..msam mnis masin blog..kerenah blogger..n mcm2 lagi..
skrg..wpn aku masih slow mcm siput bavi nie..tpi aku bngga dOo..

atleast simpang siur ttg blog nie aku gali sndrik..xpelu terhegeh2 buat muke seposen 2 meminta simpati org laen..*bace dgn bongkak dan angkat kning sebelah kanan tnggi2..poodaahh!!ayat mmg xbley blah btol..
alhmdulillah..wpn bru nak msok 4 bln ber'blogging nie..aku da mule knal kerenah manusia alam maya..

erm..lagi 5 mnggu aku prktikal kat TM..da xsaba asenye nak abis cpt2..then kena struggle gile2 mcm harimau kelaparan mngejar mangsanya demi mnyiapkan report..arap2 xder pape masalah..all out to complete this work..insyaAllah..

utk aku sndrik : gudluck!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri