salah paham ngan Dato' Siti NurHaliza??

sumber :google image!

hyee!! cun x dato' siti??mestila cun..cun lagi kalo pakai tudung kan2??
sape setuju tunjuk peace!

oke..berbalik kpd tajuk entry aku tu..mesti korang pom da lebih tahu awal daripada aku kan..?
pasai pa??pasal.....klik media malaya..tu lah jawapannya..

aku nak citer cketlah..oke cmnie..pe yg aku tahu ramai paparazi mamarazi yg amik gmbr Dato' siti masa dye duk nyanyi kat mane entah la..aku pom xtahu..
snap!snap! gmbar..tengok2 dorang focus on 'perut' Siti..

haaaa...ada perubahan tuu..pe tandanye..kecoh mengatakan Dato siti pregnant..
kecoh punye kecoh..akhirnya Dato Siti mmbetolkan salah paham..
beliau pom mngeluarkan status kat twitternya bahawa dye 'tdk mengandung'..lemak lebihan rupenye..hehe

maybe xder rezeki lagikan..
jadi spekulasi yg di uar-uarkan media tu ternyata salah..
xpe..atleast kite tahu perkembangan diva Malaysia nie..

aku doakan Dato' Siti dpt menimang cahaya mata xlame lagi..insyaAllah.. (^____^)v
3 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

CIMB CLICK

Bukan Takde Jodoh