rupa-rupanya Qaseh Dalia Adelia ialah....

Qaseh!! pinje gamba meta deh..(^_ ^)V

aloHaaaaaaaaaa...oke2...ada mase lagi sblm nak p solat zuhur nie..
sebenarnya aku slalu terjah si blog Qaseh nie..sbb??
mse mule2 aku bace entry dye..ada ayat Ore Kelate..

pe lagi..aku terus follow..bace punye bace ..maybe ore keLate kot..btol dop Qaseh??
skali lgi bukan tjuan nak mmbodek dan memuji..
aku tertarik dgn stiap entry beliau..

buktinya....pegi page si Qaseh nie then tgok pe yg same di stiap entry Qasehh
haa...tekan gmbr cun Qaseh tuu..huahhaah.
da ciap..??oke..pe korang dpt??
xnak pnjng citer..benda yg pling aku suka dlm entry Qaseh nie ialah tiap penutup entry..
msti Qaseh letak 'hati berbicara'..

mksud nye dlm..kdg2 dijadikan pngjaran..
xcaye lgi??p terjah la sndirik..
thanxx Qaseh..sbb sudi share ilmu yg Qaseh ade..

coP! satu lagi yg korang perlu tahu ialah dulu mase sek rendh aku ada kwn..
sbijik muke mcm Qaseh..tpi dye blja kt citu kjp jer..
trus pindh ke KL kot..
smpai skrg xpnh jmpe..sbjik same..tu yg aku igt Qaseh nie budak jaman sekolah aku dlu..

oke..dah2..mngarut melalut n mcm2 plop..
kpd Nur Qaseh..time kasi sudi jnguk dan komen blog nie..
sesungguhnya anda mmg bukan seorg yg sombunk..

psstt!!gewe Qaseh ado meh2 dOh nge Qaseh nie..hihi..k chau! jnge maroh deh wk entry Qaseh nie..(n___n)

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

ALHAMDULILLAH 20 FEBRUARI 2023