penim kepala bile BW ...

pe maksud aku ckp cmtu..?
sebenarnya hari ni aku berkobar-kobar nak berkenalan dgn blogger ..
so aku pom memulakan BW di blog dorang..

alhamdulillah..ada yg berjalan lncar tapi ada yg mngecewakan aku..
sebab ada sesetengah page di blog tu buat aku penim..sebab background dorang gune tu kdg2 ada yg terabur..
jgn marah plak..aku tegur nie utk kebaikan korang jugak..

 aku bru je ade niat nak follow blogger 2 tapi disebabkan kesukaran nak kasi komen n keblurrran utk stay di page tu..akhirnya aku tidak smpat follow dan terus meninggalkan blog tu dgn kecewa..rugi betol..
kalo 10 org cam aku..cmner??kan da rugi..

aku nie xlayak utk menegur mereka yg da ramai follower tapi aku rase terkilan bile da ada hati nak BW tapi patah hati plak da bile xley follow dorang..terkilan plak asenya...huhu

lepas nie..bile da BW aku xkan singgah kat page yg terabur,makan masa lama utk view page tu kecuali btol2 berinfo aku snggup bersengkang mata depan laptop.dan page text yg xclear,,

oleh itu..aku nak buat satu entry pasal pendpt korang dgn blog aku..pasti byk kekurngn..
harap2 sgt ada feedback daripda follower..insyaAllah..

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri