duLu Bangku Kosong..skrg Ujang9897..


pinjam gmba meta..oke..cun!

hai semua...salam ceria mlm jumaat...hehe
sesungguhnya aku terrrrrrrrrrrrrrrrsgt lah hepy sbb blogger sprti Ujang9897 .. follow blog aku yg sungguhhhhhhhhhh lah xder nilainye..jgn maen2..si Ujang 2..bukan org laen..coP! bukan nak mngampu atau pape ye..!

aku buat entry nie sbg satu penghargaan kpd 'beliau' sbb sudi follow blog aku yg masih bru  dan mentah yg xmasak-masak lagi..terima kasih byk2 wahai Bujang Ujang..hihi..

dulu Bangku Kosong yg follow dan byk mmbntu aku dgn segmen bloglist beliau..korang x taw eh..tu pun nak kecoh-kecoh kan..alahai..suke hati r..itu cara aku mnghargai mereka yg sudi jenguk blog aku nieh..*bace bukann dgn srius ek..

nak tahu KEISTIMEWAAN si Ujang nie..korang kena terjah blog dye..wpn agk mncarut..tp sesetengah entry ada 1000 makna..macam mane??g lah tngok..pasti berkedut muke korang tahap muke nenek kebayan...jOm!!

Opppss! sebelom terlupe..aku nak ucapkan 'selamat pengantin baru' xlame lagi buat
Ujang dan Yana   ... smoga hubungan korang kekal smpai akhir hayat..aminnn!


bahagianye dgr org da nak kawin..korang biler plak??
21 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Bukan Takde Jodoh

CIMB CLICK