Blogger Baru Berkumpul di Bangku Kosong



da lame ak tnggu HH a.k.a hasrul hassan buat segmen cmnie..akhirnye penntian aku xsia2..hehe..nak jOin jugak la tu..meh klik sini ..kerja murni yg dilakukan oleh BK nie byk mmbntu blogger baru mcm aku..sedey plak da..

 *ceritakan bila dan mengapa anda mula berblog, dan berikan link ke entri pertama anda.

aku mule berblog pd Dec 2010.itupun hanya utk suka-suki shj..lgpn dulu aku maen redah jer gune blog nie..xtahu pom blog nie kena sampai tahap serius dan xtahu pom org akn bagi perspektif mcm2 hasil penulisan kita..so,lepas BW kat blog-blog laen aku mule knl ape itu blog..*pnjng plak citer aku..

mengapa aku mula berblog??
-   pd mulanya aku tgok kenalan aku buat blog..usha2 cket,tengok blog nie mcm diary..termenung sejenak..ermm...kdg2 ada tentang khidupan harian..perkongsian citer2 sedih + memory ssma sedara or kwn + tips nak memasak lah + tips pilih psngn n plingg syOk skali tips pikat memikat hati psngn nie..haish,gatai sngguh..hehe..gurau2 aja..bile da ada blog nie aku jdik xkeruan..xsah kalo xupdate blog nieh..mcm da hilang pakwe gitu..smpai mcm tu skali..seronok plak bile da sertai blog nie..hidup aku xsunyi wpn sesaat...semua boley luah kat cni..blogger laen plak msti ada nsihat menasihati..this is da bez part ever 4 me..xmO pnjng2 citer..karang BK xMo bace...nie 1st entry aku..  entry xbermakna.. 
(maaflah entry pertama pnjng berjela2 haa)


tulis apa yang anda nak capai dalam berblog sebagai seorang blogger baru:

harapan aku amat lah besar skali jika lebih byk kenalan xkire tua or mude..kanak @ dewasa..kenapa??sebb sebab dorang boley bagi aku pendapat dan bnyak nasiht or teguran kepda aku..bagi aku itulah kegunaan dunia blog..1001 kebaikan drpd blog aku dpt dan aku harap blogger laen pom cmtu jugak..selaku blogger baru..tipu lah kalo aku ckp yg aku xnak blog aku dikenali ramai..jujur dri hati..huhu..yg penting aku tahu pahit manis bile da strt berblog nie..aku sygggggggggggggggggggg blog and blogger laenn...











Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri