Bangku Kosong - Sayangi Bumi Kita !

 

aku join lagi HH nie..da naek muak da HH ngan aku nie..asik2 muke same jer..hehe..jgn marah ek..
kbtolan segmen HH nie xrumit sgt dan bwak kbaekn utk Bumi kite..sO,,aku nak sgt2 jOinn..ayUh..!
Cadangkan usaha lain selain tutup lampu sejam bagi tujuan simbolik menyokong pemuliharaan alam sekitar dan bumi
=  kalo dlm 1 hari,,pnggunaan plastik kt mall xboleh gune..pe kate tmbahkan jadik 2 hari tnpa penggunaan plstik tu..amacam??dan mewajibkan penanaman pokok2 hijau dlm kwsn rumah..haa...xpom tmbhkn jdik 2 jam ttup lmpu..ayOoo..

Pendapat anda mengapa perlu bumi dipelihara.
= disebabkan kite jugak yg duk mnghirup oksigen drpd tumbuhan hijau..jdi,adil lah sekiranya kite plak berbakti utk alam dan bumi kite.. kalo bumi nie musnah..kite nak dptkan sumber drpd mane??jawab2..(^_^)

Apa anda dah buat untuk tunjukkan bahawa anda seorang yang cintakan alam sekitar.
= nak patah2 kan dahan-dahan kecik pokok tepi jalan..*seriusss nie..oke..gurau jer..
bnda yg aku da buat demi mnnjukkn sygnyer aku kat alam skitar nie of cozzz xbuang sampah merata2..xmrokok..*btol la..aku kn gurl..xmmbkaar smpah sarap sesuke hati wpn kdg2 pernaah..haha

nak jOin??klik jer kt bawah banner tuu..xslh kalo amik 10 mnt tuk buat entry demi kebaikan bumi kite yg tercinta...

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri