Bangku Kosong Buat Aku Pengsan..



Bangku Kosong™


nak nanges..wuaaaaaa!!..tadi kate pengsan..boley plak aku nanges..
2 hah!tngok entry kat ats tu..nape la si BK @ HH atau lebih panjang lagi Hasrul Hassan nie sanggup layan aku cmtu..nak report kat ma n abah..xkire xkire..bialah pecah lantai aku nk hentak dgn kaki aku kuat2..

stOp-stop!buat Drama King Kong plak da..oke,tarik nafas dalam-dalam..1 2 3..hembus..fuhh!!
yang sebenarnya..jap2..aku nak pnggil mane stu nie..oke aku pnggil BK je la..
continue citer tdi..sebenarnye kan dye... terjah blog aku!! OMG..!!buat kali ke 2 dye masukkan blog aku dlm entry dye..sini..

haa..korang jgn jeles ep..kalo nak blog korang diterjah.. p la jOin segmen Bk yg sdg berlangsung skrg nie..lame jugak dye buke segmen utk blogger baru mcm aku nie..xrugi kalo join..mana tahu korang plak yg terpilih utk diterjah..

setinggi -tinggi penghargaan buat BK..jasamu tetap dikenang..
hanya Allah shj yg layak mmbalas budi anda..
terima kaseh x terhingga..n________n

7 comments

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan (Kelantan)

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri

Bukan Takde Jodoh