aku xnk pakse org follow aku..

aku suke sapa blogger tapi itu x bermakna aku nak dorang follow aku..*wpn kdg2 terdetik gak niat 2..tpi cept2 aku btolkn blik niat aku tuu..
aku mule nak beljar sapa menyapa nie biler aku usha blog org..
mcm2 gaya aku tngok..yg pasti korang pom tahu cmner..

tapi aku..mestilah bagi komen hnya berkaitan dgn entry..nOt out from title or entry..kalo aku xnak bace entry tu..aku xkn tinggal komen...trust me..bagi aku..cara pling bergune bile kite bace entry dan bagi komen terbaek..bukan main redah ye adik kakak..

tapi aku sykur sekiranya ada yg sudi follow blog aku yg serba kering kontang dgn ilmu,idea dan perkongsian crite nie..budak2 hingusan mcm aku nie xmtg sgt dlm penulisan..sekadar sharing tu boleh la..
yg mn rase info berguna aku buat entry..

tapi aku ngaku ada ugak entry aku yg xder maknanyer..hehe
yaa!itu terpulang kpd korang la nak nilai mcm mane..aku msti baiki lagi penulisan aku agar semua boleh amik sbg pnduan..tpii yg xbergune jgn diikot plak..


thanxx 4 following me!!

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri