jOm terjah bLog..!!

hello..hello..!!
meh duduk dekat2..rapat2..ahaha..hari nie tersangat lah borink disebabkn tmpat aku Li nie ramai yg p kursus and kebetulan kawan aku pom xder gak..Dorang ponteng k??huish!!jahat betul..xder la aku gurau jer la..hehe..jgn marah ek cik nie n mimi..guaraun semata-mata..dorang p jumpe lecturer dorg untuk thesis..

ermm..kebetulan ada BYKKKKKK kesempatan nie..aku nk terjah blog org..*ha suda..ciap la
TP..sayang seribu kali sayang..PC nie LEMB AP..so,membantutkan hasrat aku utk terjah lebih byk blog..
haduii..geram betul.da la borink tahap dewa..*boleh ke camtu?err...

rugi plak x bwak laptop sendiri..aiseyh..nk layan men game pun xboleh,nk layan FB lagilah..sebab kat tempat aku LI nie dOrang sekat wireless utk benda2 camnie..hanya dibuke semasa waktu rehat sahaja..
xpela..weekend nanti aku terjah abis-abisan..hahaha

okeyh la..chau dulu.. :)

Popular posts from this blog

Cheapmon atau Kenan

Pengalaman Si Ibu : Anak Tak Nak Susu Botol

Kesan Pil Yasmin Kepada Diri Sendiri